Ford Fiesta Klub Fóruma
Szériák fórumai => MK3-MK4-MK5 => : Roxin 2009 November 09, 07:24:22 AM
-
Sziasztok!
Van egy kis gondom a kocsimmal,remélem valaki tud segíteni benne.Az a gondom,h esős időben valami beázik és szaggatottan gyorsul,de ez hadján a legnagyobb gondom,h tegnap meg is állt.Sikerült egy kiba*ott nagy tócsába belemennem,és szép fokozatosan rángatott majd megáll!Tud valaki segíteni akinek már volt hasonló gondja????egyszerüen nem tudom hova nyúljak,mert ránézésre száraz volt minden a motortérbe! ???
-
Az elektromos cuccokat nézd át alaposa.
Nekem egyszer a generátor űlt bele egy nagy pocsijába és leállította az egész kocsit, s majd csak 1óra elteltével tudtam beindítani. mikor már kicsúrgott belőle az víz.
-
ezt már megkérdezted egy másik topicban ott kaptál rá választ...
-
Kiszeretném cserélni a légszűrőt+a gyertyákat.Ki milyet ajánl????Gyertyáról szeretnék többet tudni!Köszi üdv
-
gyertya gyári motorcraft, légszűrő szintén gyári vagy ha direktet akarsz akkor olyant aminek van tartása, és rendszeresen olajozd.
-
Gyertyáról már hallottam tőletek,h ez a legjobb!Ugyh tuti az lesz,légszűrőből viszont nem találtam még gyárit!Sportszűrőt nem akarok azt cserélem most le mert hüvibe nem tesz jót a mocinak!Amúgy ez a motocraft tuti jó???
-
Légszűrőből is van gyári, Cromax/NagyAutó tart.
-
(papír levegőszűrőből bármelyik jó, csak rendszeresen kell nézni, hogy mennyire koszos) :D
a motorcraft gyertyák tuti jók :)
-
Ok!Köszi a segítségeket! :-*
-
A rángatást esös idöben akár a gyertyakábel miatt is csinálhatja.elvan öregedve megrepedt,áthuz stb...nálamis ez volt a baj sokáig......
-
Gondoltam ide írom tovább a kocsimon a hűtés-fűtés gondokat!Na szóval kár volt előre örülnöm,mert ugyanúgy fogy a vizem és nem tudom,h hova tűnik el!!!?? >:( A hűtőm kiderült ,h jó a radiátorhoz vezető csövet kicseréltem az is jó(miután szét ment)!Szerelőmet felhívtam mi lehet vele?válasz:-hengerfej tömítés,vízpumpa v valamelyik cső ereszt.Kérdezte h egyenletesen jár e a motor,mert ha nem akkor valószínű hengerfej,igen ám de ebben a mocskos időben mindig egyenletlenül járt úgy h passz.. :-\ ! Olajat a napokban cseréltem ki tök normális volt,de ez nem jelent semmit szerinte!Indításnál néha 3hengerezett 5másodpercig de azt hittem gyertyakábel,de ez is utalhat a hengerfejre úgyhogy ...kíváncsi vagyok!Nektek valami ötlet,hasonló történet a kocsival???
-
ha hengerfejesség miatt fogyna a vized akkor azt az olajon látnád. ettől még lehet hengerfejes az autó (nem akkora para, minden autó lesz hengerfejes egyszer)én inkább egy fűtőradiátor eresztésre, vagy a kis vízkörön való eresztésre is gondolnék. esetleg fellevegősödött fűtőradiátor ami néha beenged egy kis vizet. fűtésed jó?
-
Fűtésem sz*r ugyan is nincs benne víz,de ha feltöltöm a rendszert utána jó!Ha ereszt a fűtő radiátorom h veszem észre?
-
vizes benn a lábtérnél a szőnyeg.
-
és büdös van az utastérben.
-
már ha fagyálló volt benne és nem víz
-
Fejlemények:Úgy néz ki,h nem hengerfejes,csak levegős a rendszer elvileg.A vízcsövek meleg motornál kemények a tágulási tartályon távozik a víz.Nem tudna valaki segíteni hogyan kell lelégteleníteni a rendszert???most fel van töltve vízzel de nem légteleníti magát,hallottam olyat,h álljak orral egy emelkedőre és járassam a motort,meg olyat is,h a hűtőből jövő vastag cső(felső) jobb oldalt belecsatlakozik a motorba azon van egy hőjelző v mi arról lehúzom a csatit és kitekerem(kb24 -es kulccsal)és ott fog távozni a levegő,amikor szintbe van a víz akkor kell vissza tekernem az érzékelőt!Valakinek ötlet tapasztalat???
-
feltöltöd fagyállóval, nyitva hagyod a sapkáját, beindítod, járatod, amint bemelegedett, a levegő távozik, rátöltesz egy kicsit, és jóó lesz. :)
-
csak várd meg míg kinyit a termosztát ;)
-
És a tartályon található min-max a meleg folyadéknál értendő(ha jól tudom). Ha hidegen öntöd fel maxra nem marad hely tágulni. És a vizet ezek a kocsik már nem nagyon szeretik.
-
Ez egyszerűnek hangzik! :) De hidd el én is ezt csináltam és azt hittem jó lesz de nem! >:( Már nagyon pipa vagyok,egyszerűen nemtudom mi a fax van vele, elvileg önmagától lelégteleníti magát nem???
-
hengerfejes az...
ha nincsen látható nyom akkor is....
-
Nekem annó az mk1-m a vízpumpánál engedte el a vizet ;)
-
termod nem nyitott még valsz mikor leállítottad.
mx24bmuszi: egész pontosan melegen ne menjen a min alá, és hidegen se menjen a max fölé.
-
hengerfejes az...
ha nincsen látható nyom akkor is....
ezt fejtsd ki pls hogy miért, mert a semmibe nem tűnik el. legalább a kipun távoznia kéne a víznek, és annak meg van nyoma... mint sok gőz a kipuból.
-
De Qurva jó! :( a kipuffon távozik mi?!! :-\ Nem tudjátok mennyibe fáj a javítása kb??Ez most nagyon hiányzott!!! >:(
-
Akkor nem jól emlékszem arra, hogy melegen ne menjen max. fölé?
-
nekem melegen kinyomja a vizet!hidegen meg kicsivel max alatt van.
-
Ford javítási könyv:
"Ellenőrizzük a hűtőfolyadék szintjét, amelyet ha szükséges,
pótoljunk. A folyadéknak üzemmeleg motor esetén a
MAX jelig, hideg motor esetén a MAX és MIN jel között kell
lennie."
Üzemmeleg motornál ne legyen max felett. Ha hidegen kicsivel max alatt van akkor melegen hol? Nemrég egyik haver panaszkodott arra hogy fogy a vize. Hidegen mindig felöntötte maxra és pár nap alatt lement hidegen a min közelébe.
Próbáld ki hogy miután leáll a hűtő előtt a ventid leszívod maxig és egy pár napot figyeld hogy melegen marad-e a vízszint.
-
ezt fejtsd ki pls hogy miért, mert a semmibe nem tűnik el. legalább a kipun távoznia kéne a víznek, és annak meg van nyoma... mint sok gőz a kipuból.
általában az történik,hogy az égéstérből az égés során gázok mennek a víztérbe,de csak melegen és bizonyos terhelés felett...ha hideg akkor nem...(hőtágulás,nem megfelelő tömítés állapot..)mikor megállítod akkor meg bezáródik a "rés" terheletlen állapotban...így az égéstérbe nem megy vissza a víz...volt nálam olyan autó(többek között a piroska ami most az enyém) aminél még a vizet sem nyomta ki...nem is fogyott,de a rendszer bizonyos idő elteltével mindig levegős volt....és kemények voltak a csövek.....
röviden ennyi
-
jaaaa érteem, köszi, ez nem jutott eszembe, de jogos :notworthy:
-
Aha...akkor az enyém is hengerfejes lesz,nekem is kemények a csövek nem gyengén! :'( A *********** megint költhetek erre a kocsira is egy valag pénzt,én minden autóval megszívom,ezelőtt 1.8d fiesta(minden téli este imádkoztam,h reggel induljon) motor generál...mindig belenyúlok a jóba!Pedig én aztán gondoskodok az autóimról,de hát ez a hála!A legidegesítőbb az egészbe,h az anyós szakadt csepp kadettje aki 2éve olajat se cserélt csak mindig rátölt(picit eszi) semmi gondja nincs vele és minden nap 70 km-t leautóz vele!
Káromkodás kimoderálva! Kéretik finomabban! Csipi
-
egyszer megcsinálod sose lesz gondod vele...
minden használt autó ilyen...
-
Van hengerfejem (2.0), ha kellene esetleg... 8)
-
nekem is vagy 3 ;)
de ez nem szokott repedni..a többi meg javítható... 8)
-
Sziasztok!
Már megint előjött valami,most épp valami villamossági gondom támadt a kocsival! >:( Ma reggel nem tekerte rendesen az önindítót kb 4-et tekert azt kuss,azt is nagyon lassan olyan mintha az aksi lenne lemerűlve,de szerintem tuti nincs(világítás minden tök jó),utána nézegettem aksinál a vezetékeket és éreztem h a pozitív kábel meleg(az indítás után).Ja amúgy ez tegnap este kezdődött de akkor elindult,és az utánni próbálkozásokra teljesen rendben volt,úgyh szerintem valami vezetékkel lesz valami,de melyikkel???? :-\ Szeretném össze szedni a tippeket,mert meló után hazamegyek és átnézném a leírtakat.testkábelt nézegettem de az jónak tünt...Előre is köszi a segítséget!üdv
-
Van feszültség mérőd?
Ha nincs, kell csinálni egy próbalámpát. Egy kis teljesítményű 12 V-os izzó vezetékekkel.
Amikor indítózol végig kell nézni az áram teljes útját, hogy hol tűnik el a feszültség.
Indítózás alatt az akku fesz kb 10 V.
Pl. az akku pólus és a hozzátartozó akkusaru között max tized volt lehet.
A negatív akkusaru és a motor között szintén. (testkábel hiba.)
A pozitív kábelen sem lehet feszültség.
A bendix is voltaképpen egy relét mozgat, ezt nehéz ellenőrizni, de itt is lehet rossz érintkezés.
Röviden szólva: Ahol feszültség van, ott az áram akadályba ütközik. ;)
-
Átnéztem a kocsit,de csak felületesen szerszám hiány végett(barátnőméknél nincs semmi).Nem jutottam semmire :-[ ,az aksi az tuti h jó,mert rábikáztam a céges kocsival és ugyanúgy csak nyöszörög.Betoltuk(2m-en beindult) és elvittem vácra a melóhelyemre,ott leállítottam utánna inditóztam és jó,5perc után is jó volt,ugyh nemvágom a dolgot,de szerintem holnap megint nyöszörögne gondolom,de ez majd csak holnap derül ki!Ha valaki felismeri a jelenséget v van tippje az írjon! kösz üdv
-
nézz körbe az önindító környékén. Ha ilyent csinál az alap hogy 4-esben kicsit odébbtolod a kocsit, forgasson egy kicsit mindenen, ha úgy se megy akkor önindító kocogtat. de érdemes megnézni az önindító csatlakozóit is.
Ha a kábele melegedett az az jelenti hogy ott megy áram, nem is kicsi, szal akksi tényleg valsz jó.
-
Most teljesen jól működik,de azért hétfőn elviszem villamosságishoz,h nézze át,valami oka bisztos volt h ilyet csinált!
-
Nekem a pozitiv kábelem hibája csinált ilyesmit - addigra 2 autószerelő vakarta a fejét és mindkettő állitotta, hogy az nem lehet. Aztán kipróbáltuk és érdekes módon többet nem volt gond... Egy próbát megér.
-
ok!Köszi!
-
Fejlemények:
Az autó indul rendesen,most azzal nincs gond.(de majd idővel átnézetem egy villamosságisal)
Most volt nálam egy szerelő(fordos),aki megnézte meghalgatta a motort és állítássa szerint nem igazán lehet hidrotőkés("zetech motort nem hallot még így járni")szerinte a vezérlés ment el,lehet h a dugattyúba ér bele a szelep :'( ! Pénteken tud vele foglalkozni,hát akkor kiderül......hát remélem most már jó lesz,mert mindenem rámegy erre a..... >:( !!
-
zetec az a ch.... ::)
látod az olcsó húsnak................
ez szopás sajna... :-\
most kinél van a kocsi?
legalább ért hozzá??
-
Ne is mond....,csak még idegesebb leszek... >:(
A kocsi jelenleg a raktárba van a munkahelyemen,a régi szerelőhöz nem igazán vinném vissza...!Felhívtam ma ezt a srácot h nézzen rá mert szinte csak fordokat javít,de ez csak pénteken érne rá!(és nem ismerem) :-\ most már bánom,h nem hozzád vittem......
-
Tegnap nem indult a kocsim... >:( ,de hadján még tolásra sem..,a vezetéket átnéztem amennyire tudtam,de semmi..önindítót nem szedtem le mert ha tolásra sem indul akkor szerintem nem ott lesz a baj...Ma jön ki a villamosságis és nézi meg,vontatni nemtudom mert hála ennek a f*s lökhárítónak nem tudom hova akasztani,de eszembe jutott h a vonó szemet is levágtuk mikor csináltuk a lököst mert nem fért volna fel. :-\ Tuti egy valag lóvé lesz ez is.. :'( Legutóbb egy 5000.-est kért el azért h vissza dugja a vízhőfok mérő csatit ami bent mutatja a műszeren.Mert a drága szerelő(aki a hengerfejet csinálta)váltig állította h ő nem húzott szét semmit,én is kerestem a hibát(másik műszer egység...)mire kiderült h a motor elején a négyleömlő mögött van a csati.....!Na mindegy nem siránkozom tovább...egy utólsó eséjt adok még neki...utánna egy fillért se költök rá max egy doboz gyufát veszek neki...
-
2 doboz gyufáért megveszem.. :) Bocs, nem akarom elviccelni, átérzem a szitut. Reméljük valami banális hiba szivat téged, és könnyen meglesz.
Ha nem indul, akkor aksi/AC/trafó lehet, nem?
Nem is tekeri?
-
AC tolja az üzemanyagot? megvan az üzemanyagnyomás? önindító teker? elég sokminden lehet, és egyik se nagy probléma, csak ezek miatt az apróságok miatt nem indul az autó. esetleg egy főtengely jeladó? ez könnyen kizárható, ha szikra van akkor ez jó ha nincs én megnézném.
-
Ne forogd túl ezt a dolgot...
Újra kell kábelezni fullra az elejét és jó lesz...
-
Nos!Tegnap fényderült mindenre!Ekektromos résszel minden ok..!A kiba*ott autó szerelő mindent szarúl rakott össze!!! >:( A vezérlés nem volt a helyén.... mint kiderült,elhúztuk a szerelőhöz(nem ahoz aki össze gányolta)Szabykhoz sajnos nemtudtuk elvinni,mert csak az alsó nyúlványba tudtuk akasztani a kötelet ami nyomta lököst.....,elvittük a szerelőhöz aki nagy"fordos"hírében áll itt vácon!Még akkor leszedte a szelepfedelet és kiderült,h a vezérlésen kívűl még a vezérműtengely lefogató csészéket is felcserélték ami be van számozva és még az egyik számmal háttal volt(amit úgykellet volna felrakniuk,h a szivósor oldalon 1,2,3,4 számok a szivósor fele néznek,a kipufogó oldalon pedik kifele néznek a számok)a vezérlésben meg elég sok van,azt mondta csere, a feszítő görgő kinyomta a zsírt,egy másik görgőröl meg hiányzik a mőanyag persely....az az érdekes,h ő egyből észrevette ezeket,az előző szerelő miért nem szólt!!!?Az a lényeg,h nem hidrotőkés hanem a szelep ért valószínű bele a dugattyúba,ami eléggé aggasztó...remélem nem püfölte szét...,a szerelő szerint 90% h nem,de ahogy a szerencsémet ismerem tuti..,pénteken össze rakja rendesen új vezérléssel és mér egy kompressziót..remélem minden rendben lesz!!! :-\
Az előző szerelő höz meg mindjárt átsétálok,még jó h nem oda vittem vissza "hidrótőke"cserére ...nagyon beolvasok nekik és lóvé vissza(vagy legalább is a mostani szerelést kifizettetem velük..!!)És még az apróságokat le se írtam nektek amit elb*sztak...
SZEBB JÖVŐT!!!
-
Az elöző szerelőtől követeld vissza a pénzedet! És a mostani szerelési költséget IS!!! Ha nem akkor tessék egy kicsit megfenyíteni. Legszívesebben szanaszét rugdosnám az ilyen embereket. ;D Roxin, átéreztem... sz@r ügy.
-
jó helyre kell vinni,akkor nincsen ez....annó mondtam neki,hogy megcsinálom....de akkor nem hozta...hát most......sem... ;D
-
Csak Vácon nem nagyon van jó hely,két szerelő van aki tudja is hogy mit csinál a többi még ladás korszakban él sajnos.Jobban járt volna ha hozzád viszi,és akkor csak egyszer kellene rendesen megcsinálni és akkor nem lennének ilyen ziccerek.
-
Ok..aláírom h f*sz voltam,de ilyen még nem fordult velem elő...fel sem merült bennem ez,h szarul csinálja meg egy hivatalos szerelő..de a hibákból tanul az ember...hát én megkaptam a leckét....
Vezérlést felrakták..,ahogy kell..de így is szól a szelep... De már kínomba nevetek,ennyire szerencsétlen csak én lehetek!Ugyh most lekapják a hengerfejet..(amit részben nem bánok mert kitudja hogy csinálták meg előtte azok a ....)Este többet tudok majd..
-
Magadnak ne válaszolj, kérlek, használd a ’Szerkeszt’ gombot.
-
ok ;D
-
Azt elárulod kicsinálta a kocsit vácon?Bár van egy tippem.
-
BUSAIék csinálták..tudom ajánlani mindenkinek.. :D....,tudás és precizitás jellemzi őket..
-
ehhez nem kell nagy precizitás....
-
Rájuk gondoltam ;D,főleg hogy 5méterre vannak a munkahelyedtől.Nekik villás kulcsot sem adnék a kezükbe nem hogy autót ;D, rá kell nézni a fényező fickó kadettjére ;D az mindent elárul.
Remélhetőleg most már tényleg jó kezekbe került és nem lesz vele több gondod.
-
ja.. ;D csini kadett..A mostani szerelőnél jó kézbe van(úgyérzem),A hengerfejet levette ma viszi gépműhelybe le ellenőrizni a szelepeket,mert szerinte szorul a szelepvezetőbe valamelyik....,le nyomáspróbázzák,be köszörülik...csak lenne már kész..
-
hallod....ezek is jól lehúznak,most szólok.... ;)
van pénz... ;D
-
Csak nem... :-\
Miből gondolod???
Itt volt a szerelő,lefixáltam az árakat(mert ..Szabyk a frászt hozta rám...)A munkadíj 18.000.-,szerintem ez korrekt(vezérlés csere...hengerfejezés....)Gépmunka 20.000.-(2 kipuf.szelep zárt rendesen,ja és ugyan oda vitte gépmunkára mint az előző szerelő felismerte a jelölését és a fickó mondta,h ez soha nem volt nyomáspróbázva mert nem kérték! >:( )
Felsorolta a tömítéseket,szimeringeket + az árait,és teljesen jók le ellenőriztem fridcar.hu-n!Úgyh úgynézki,h nem lehúzós...!
De csak péntekre lesz kész.. :'( már úgy hiányzik..
-
Létezik olyan, hogy gépműhely kap egy hengerfejes, és nem csinál nyomáspróbát? Ez is érdekes, de lehet én vagyok a naív. :)
Mindenesetre hajrá, remélem péntek után már nem lesz gondod vele!
-
persze,ha nem kéred nem nyomáspróbázzák,mert utálják csinálni...
.............
de ha előbb gondolkozol akkor nincsen ennyi bajod.....kiderül ők mennyire dolgoznak jól...
-
Ne piszkáld már, szabyk, elég ideges lehet így is. :):(
Leckének jó (és drága) volt sajnos, reméljük nincs több fejezet.
-
én nem piszkálom...távol álljon tőlem....annyira nem érdekel a dolog....
-
Ja ..Szabyk ne piszkálj már.. :laugh: :laugh:
Amúgy igazatok van ezt el is ismertem,de azért engem is meglehet érteni nagyon közel volt ár is jó volt...kutya se gondolta volna ,h ekkora cigány munkát végeznek..! >:( Ez a szerelő majd pénteken kiderül,de inkább utánna 1 hónappal mondok véleményt,ha akkor is jó lesz!?
Szabyk lenne egy kérdésem vezérlést,h állítod be ..a vezérmű tengelyeket össze ékeled v mi(ilyen vas lapot raknak bele),de a kérdés,h alul a főtengely kereket hova állítod jelre,v egy pálcát v.mit dugsz átrajta????(mert a szerelők a régi meg a mostani nincsenek egy véleményen)
kösz
-
azt mondtad a mostani embered full vágja a dolgot....akkor ő csak tudja ;) (én tudom)
-
Csak megnyugtatás képp kérdeztem...,de azért köszi igazi fas*a gyerek vagy...
-
LOL
Végülis igazad van.. Ő a hibás.. ;D
Másik.
A kókány szerelőtől sikerült visszaszerezni a pénzt? Vagy tagad?
-
Nem hibáztatta, csak megkérdezte valamiről, amiről jelenleg 2 különböző embertől 2 különböző véleményt hallott.
szabyk meg válasz helyett nem is tudom - kötekszik?
-
ha nem írok semmit akkor jobb???
mit sírtok itt mint a csajok...nem hiszem el komolyan.....
ovi van itt vagy mi??
Csak megnyugtatás képp kérdeztem...,de azért köszi igazi fas*a gyerek vagy...
most írod,hogy értik a dolgukat meg minden...akkor teljesen tisztában van vele,hová kell állítani a vezérlést...
mit írjak mire vagy kíváncsi???ha nem írsz konkrét kérdést ne várjál konkrét választ...
mit mondanak hová kell állítani???
-
Ne válaszolj magadnak, kérlek használd inkább a ’Szerkeszt’ gombot. Köszi
-
Szabyk lenne egy kérdésem vezérlést,h állítod be ..a vezérműtengelyeket összeékeled vmi(ilyen vas lapot raknak bele),de a kérdés,h alul a főtengely kereket hova állítod jelre,v egy pálcát v.mit dugsz átrajta????
szabyk, nem ovi van - de ha a fenti nem konkrét kérdés, akkor nem tudom mi az. :)
-
igenanyu
szabyk, nem ovi van - de ha a fenti nem konkrét kérdés, akkor nem tudom mi az. :)
hagyjuk...csak nem érted...mert nem is akarod :laugh: :laugh: :laugh:
ússzunk tovább ;D ;D
-
Ovi...ez vicces ;D egyedül te viselkedsz úgy mint egy ovodás..: "tudom, de nem mondom meg"(bibibi) :laugh:
Bocs,h túl sokat kértem volna töled "tökéletes" Szabyk...a kérdés meg totál egyértelmű szerintem..az utcárol behívok egy öreglányt szerintem az is felfogná a kérdést,no de mindegy..!!!Erre van egy jó MAGYAR igaz mondás : Jó tett helyébe jót várj! ;)
-
Elég legyen! A személyeskedést kéretik hanyagolni! A következő, hasonló színvonalú hozzászólást - BÁRKITŐL - törölni fogom! :angry4:
-
Nem értem,miért van kontaktusba a két szerelő?
Kinél van most a kocsi?
Ha megmondod ki csinálja most a kocsit megmondom mire számíts.
-
Nincsenek kontaktusba,nem beszéltek még egymással,csak az előző szerelő erősködik..
Most Deák Ferinél van vácon,Fordnál szerelő de otthon is válalgat kocsikat.
Ma este v holnap kész lesz ;D végre..
De egyértelmű,h vágja a témát tegnap megmutatta nekem számítógépen a vezérlést(h megnyugodjak)...,elég fura nyelven volt a többi része állítólag spanyol,mert a kocsit is ott gyártották!
-
ezért nem értem miért voltál megégve.... ;)
ha az ember a Fordnál szerel akkor vágja mi van...neked meg hiába magyarázom,ha nem vagy képbe ;)
-
Te mindig mosolyt tudsz varázsolni arcomra.. :)...
-
Végre kész lett a kocsim,azaz tegnap este.ma egész nap kocsikáztam ;D v nagyon elszoktam tőle v nemtudom,de nagyon megy..
Sokkal egyenletesebben jár a motor,kompresszió mind a négy hengerben 11 körüli...szerelö szerint jó.
Vég összeg nem volt baráti azért össze jött szépen ..
-
Na, végre! Szuper :) Akkor mostmár találkozóra is tudsz jönni vele...
-
bizony-bizony..! 8)
-
Április 10 Gyöngyös?
-
Légyszives használd a "találkozók" topikot!!!! ;D :laugh:
Ott leszek! ;) Még a 7végén kicserélem a fékeket+feldobom a felniket,és az autókám hibátlan....
-
Nincs valakinek esetleg elfekvőbe egy alsógömbcsukló csavarja??(ami a kerékagyban lefoglya a csuklót,NEM azok amik atrapézban van)
Enyémen megszakadt a menet és valami hitvány csavarral oldottam meg de félek tőle,most úgy is féket cserélek ezáltal azt is átraknám.
Sűrgős lenne mert szombatra terveztem a dolgot!!
-
http://www.cromax.hu/?katid=36845847&termek_al_id=3590&katnev=Leng%F5kar%20g%F6mbfej%20csavar
-
Aha azaz,és nem jár arra valaki????Én sajnos 7-17-ig melózok! :-\
ha valaki megvenné azt megköszönném!
-
;D Úgy csinálsz mintha nem lenne autós bolt Vácon.Ma is többször vittem alkatrészt abba az utcába ahol melózól,megnézem hogy nálunk van e,ha nincs rendelek és kiviszem ha gondolod,spec kedvezménnyel ;D
Amúgy jól lépeget a kicsike de nem maradtam le reggel. :-X
-
Köszi... ;)
És még nem léptem oda rendesen nekem olyan 4ezertől kell kapaszkodni! ;D
-
Szedte már le valaki a műszerfalat,mennyi idő és mennyire sz*pós?? (MK3)
A beázás valahol a szélvédő alatt van,és kijavítanám a dolgot,de ahoz lekéne kapnom az egész műszerfalat..mire kell figyelnem,vannak eldugott rögzítések???
köszi,üdv
-
eléggé szopókás :S
fent szélvédőnél kupakok alatt 1-1 csavar
oldal ajtógumikéder alatt 1-1 v. 2-2 csavar fűtés állitókát 8as kulccsal le.
müszeregységet ki. kormányt le + burkolat.
és utána jön a még nagyobb.
Kábel köteg+bizti tábla :S
kábelköteg hozzá van kötegelve :S
.....
ezért nincs még fekete m.fal nekem berakva :S
-
Hello valaki tudna nekem egy nagy felbontású képet küldeni 1.8 xr2 motorról ?
-
találkozókra kell járni.....
-
Ilyen (https://secure.logmein.com/f?I5zFyJCnv3YM6r.csq0VJKbR18.eXuGELulAhFqu5lv) van hirtelen kéznél. Vagy elmondod, pontosan mit szeretnél, és ha nem vagyok lusta lefényképezem. :) Vagy ahogy RyAn mondja - találkozón retinafelbontással megnézheted. :D