Csevegő > Csináld magad szakkör

WD40 - mire jó és mire nem?

(1/2) > >>

PharaoM41:
Sziasztok!

A WD40-ről már szinte mindenki hallott és/vagy használta is. De mire jó és mire ne használjuk?

A kérdés azért vetődött fel bennem, mert eszembe jutott, hogy gépem boldogult garanciális korában egy-két hivatalos Ford szervizben (na nem mindben) még fordítottak figyelmet az ajtók zsanérjaira. Nem tudom mivel kezelték, de később, amikor már semmivel láthatóan szárazabbak és csúnyábbak lettek. Erre jó-e?

Vagy. A minap a géptető zárjával volt egy kis afférom és bizony a csavarhúzón kívül a WD40-et is segítségül hívtam. Árt-e ha egy-két évente fújunk rá egy kicsit?

Szóval már rég érdekel, hogy megelőzés és karbantartás céljából mire használhatjuk és mikor kerüljük a szert.

csaba.deak:
A WD 40?
Ami nem mozog, de mozognia kellene, arra ott a WD40!  ;D

Komolyra fordítva, az ajtó zsanérjainak jót tesz. A zárba is fújhatod. (ezt meg ne próbáld olajjal!)
Víztaszító, korróziógátló, tisztító és kenőanyag.

Kis izelítő a felhasználási lehetőségekről:
http://wd40.hu/auto-es-garazs.html

Üdv: Csaba

FBN974:
Zárba Grafitspré, zsanérokra fehérzsírspré :-)

Ödön1115:
Sziasztok!

Én a gyújtáskapcsolóba is fújtam WD40-et amikor úgy gondoltam adok a záraknak.
Utána a kulcsom alig akart elfordulni. Annyira kopott lehet.
Utána raktam bele hajtóműolajat, amivel a bicikli láncot olajozom.
Valamilyen Mol 0w-s hajtóműolaj kétkerekűhöz.
Szerencsémre jó lett.

A zsanérokat én zsírral kezeltem, az is jó ha vastagon megy.

WD40+ragasztószalag mindig legyen :)

Styleair:
Az én véleményem a WD40-ről:
Tűzoltó megoldás, és nem tartós. Tisztítani átmosni áztatni (pl zárakat) alkalmas, olajozni is, de csak átmenetileg. Nincs más akkor megteszi a WD40 is, de jobb a fegyverolaj. Vadászboltban kapható, sokáig elég (évek). És sok helyre használható (ajtó, kapu zárak, zsanérok, stb.), és tartósabb a WD40-nél.
A WD40 növény alapú készítmény, amiből idővel kicsapódik a cukor, és a kenőképessége akkor már nem jó.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version