Csevegő > Csináld magad szakkör
Világítás
spirit:
Sziasztok!
2 kérdésem van 2008-as 1.25-ös Fiestámmal kapcsolatban:
1. Mennyire nehéz kicserélni az első helyzetjelző lámpát és hogy kell?
2. Ha véletlen rajta felejtem a világítást, akkor lekapcsol magától v. lemerül az aksi?
Köszi!
PharaoM41:
Szia!
1. Szerintem komplett ki kell venni a lámpatestet. A hűtőrácsot ki kell pattintani ( 2 csavar tartja felülről) , majd 3 csavart kell kicsavarni és kint is lesz a lámpatest. Nem nehéz, nyugodtan állj neki. Egy akkus fúró-csavarozó jelentősen meggyorsíthatja a munkát.
2. Nem kapcsol le magától, de nem feltétlenül meríti le az akksit. Időtartamtól függ. Elvileg hangjelzést ad, ha leveszed a gyújtást, de rajta van a világítás és nyitod a bal első ajtót.
spirit:
--- Quote from: PharaoM41 on 2014 April 12, 16:56:26 pm ---Szia!
1. Szerintem komplett ki kell venni a lámpatestet. A hűtőrácsot ki kell pattintani ( 2 csavar tartja felülről) , majd 3 csavart kell kicsavarni és kint is lesz a lámpatest. Nem nehéz, nyugodtan állj neki. Egy akkus fúró-csavarozó jelentősen meggyorsíthatja a munkát.
2. Nem kapcsol le magától, de nem feltétlenül meríti le az akksit. Időtartamtól függ. Elvileg hangjelzést ad, ha leveszed a gyújtást, de rajta van a világítás és nyitod a bal első ajtót.
--- End quote ---
Nem ad hangot, de majd még1x kipróbálom.
Pocok:
kicsit odavan ez az autó nem? ???
amúgy a hütőrácsot nem tartja csavar. ki kell akasztani a tetején lévő föleket. alsókat ezután tudod felfele kiakasztani.
3 tork csavar tartja a lámpát. ja és nem 5 perc kivenni mivel a lökhárítót is elöre kell húzni mert útban lesz a lökhárító MK6 nál még könnyen ki lehetett venni. az a gyári utasítás hogy húzd előre kb 2 cm tközben akaszd ki és forgasd ki alökös füle mellett. visszafelé még viccesebb. amúgy ha vékony a kezed kitudod cserélni az öszes izzót(kivéve az index)anélkül hogy kiszerelnéd a lámpákat. jobb oldalon csak a tágulási tartájt kell kivenni.1 db 6os csavar(10 es kulcs) tartja.
spirit:
De ad hangot ;D
Navigation
[0] Message Index
[#] Next page
Go to full version