Ford Fiesta Klub Fóruma
Kuka => Topiktemető => MK3-MK4-MK5 => : DadiC 2007 August 19, 12:02:19 PM
-
Nem rég vettem egy Fiesta-t, kicseréltem a régi szutykos légszűrőt, és vettem egy sportlégszűrőt. Azóta érdekes dolgokat csinál, indítás után az alapjárat normális , és ha üresben adok neki egy kis gázt pl felviszem 2500 ra akkor ott marad a fordulat és nem eski vissza. Ugyanez sebességben is... Pl ötödikben fordul 1500-at kuplunk benyomásakor felszökik 2500-3000-re a fordulat. Fals levegő nincsen csak a szűrőn kersztül kap levegőt. Egyáltalán érdemes-e tenni bele sportlégszűrőt? ???
-
Szia(sztok)!
Nekem sportszűrő nélkül is ezt produkálja...állítólag valahonnan fals levegő jut a rendszerbe, de nem találtam jelét sehol...injektoros, automata szivatós? Lehet, hogy ott a baki?! :'(
-
Autómata szivatós! De ha visszateszem a régi gyárit akkor nem csinálaj. Nem lehet hogy csak a sportlégszűrővel sok levegő jut be?. lehet valahogy állítani kellene a levegőn...
-
Én a sajátomnál az automata szivatóra tippelek, "nem áll vissza" ( nincs ford. szám mérőm de szerintem nagyon pörög..), motorfékkel hogy állsz, nálam az se nagyon van, inkább nincs, kb. 5-ben max egy kevés
-
Nállam sincs semmi motorfék. Olyan mintha tempomat lenne benne.. ötvennél 4 be leveszem a lábam a gázról és a sebességmérő meg se mozdul még kilóméterek után sem...
-
Akkor asszem egy cipőben járunk....
Várjuk az ötleteket :)
-
Autómata szivatós! De ha visszateszem a régi gyárit akkor nem csinálaj. Nem lehet hogy csak a sportlégszűrővel sok levegő jut be?. lehet valahogy állítani kellene a levegőn...
előfordulhat h több levegő jut be tehát más lesz a keverék aránya, ilyen is meg tudja bolondítani, az új légszűrővel állítsd be az alapjáratot, reméljük megoldja.
-
Csak tipp: A gázbowden nem szorul véletlenül?
-
Nálam nem, néztem már ( öcsém első gondolata is ez volt ) azt is, de a gázbowden motor felöli oldalán van a "gázkar" alatt egy menetes matyi ami be van ragadva, azon mit lehet állítani?
-
Na végre sikerült megoldanom.Az eredeti légszűrőhöz megy két cső. Az egyik onnan ahol az olajat öntjük majd ezt viszi tovább egy második cső a kalburátor mögé és onnan még elágazik több helyre. A lényeg hogy a második az a cső is szív levegőt. Ha vastag a cső akkor több levegőt szív, ha keskeny keveset értelem szerűen. A probléma ott volt nekem hogy én ezt a csövet kicseréltem a sportlégszűrő miatt egy vastagra ezért úgy szívott mint állat, a fordulat meg örökké fent volt, megfigyeltem ha elszorítom akkor lentebb esik a fordulat ha pedig eltömítem felforr a víz. Úgy oldottam meg hogy leszűkítettem a cső végét és ennyi.
-
Ja az a menetes matyi a gázkar ütközője... Gondolom alapjárat... De nálam is be van szorulva...
-
Ami az olajbeöntő felől jön ha jól tudom a kartergáz visszavezetőcsöve.
Megnéztem, arra a csőre gondolsz ami a tűzfalon ( asszem így hívják ) ??? légtömeg-mérőbe megy?
-
Ami az olajbeöntő felől jön ha jól tudom a kartergáz visszavezetőcsöve.
Megnéztem, arra a csőre gondolsz ami a tűzfalon ( asszem így hívják ) ??? légtömeg-mérőbe megy?
Az nem a légtömegmérőbe megy, hanem az EDIS-modulba és a vákuumot érzékeli. Asszem az alapján is vezérel valamit az elektronika...
Anno egyszer szétszedtem és egy vákuummembrán van benne.
-
2009-es fórumtakarítás alkalmából a témát lezárom és a topiktemetőbe kerül.
Moderátor: DVZs