Author Topic: sportkipufogó  (Read 24191 times)

RyAn

  • Guest
Re:sportkipufogó
« Reply #75 on: 2012 February 02, 20:40:37 pm »
az 1.3 duratec

nálad igen de nálunk zetec  ;D

Offline Frequence

  • Ült már fiestában
  • ****
  • Posts: 133
  • Segített?: +2/-0
Re:sportkipufogó
« Reply #76 on: 2012 February 02, 21:47:46 pm »
Lassan a topic címét is meg lehetne változtatni, ahogy olvasom kicsit eltértetek a témától...

Low & Slow...

Offline yogixr2i

  • A Fiestás
  • *
  • Posts: 231
  • Segített?: +1/-2
Re:sportkipufogó
« Reply #77 on: 2012 February 02, 22:03:11 pm »
na vegyél nyárára egy rs-t..
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/focus/ford_focus_rs_gyari_tuning.sparco.65000km-5343010

amúgy nem kell sajnálnod mert a melóba járok a kocsival....csak megjegyezném szépen halkan hogy 5 hónap alatt mentem 20 ezret...azzal az össze-vissza gányolt szutyok szarommal...nem inkább egy fajin szakszervizben tuningoltatott 1.3as 85 lovas kemény autóval...ajjj mi hülye is vagyok!!
de remélem az 1.3 duratecet majd felhúzod és amikor ráköltöttél vagy 4-5kilot akkor feleszmélsz hogy azoknak a kötekedős hülye gyerekeknek igazuk volt és egyszerűbb lett volna egy 2.0ás motort beleépíteni...
ja még valami csak úgy érdekesség képen focus mk1 ben nincs rst...van st170 meg rs..rst nincs.illettve nem igy hívják,hanem simán rs-nek;)
A nőknek csakis a belső értékek számítanak. Pl. klíma,füthetö bőrülés, világított piperetükör, dönthető ülés, stb...

takee

  • Guest
Re:sportkipufogó
« Reply #78 on: 2012 February 02, 23:45:14 pm »
Nem tudtok ti semmit, egyikőtök se! ;D

Az erő az V6-nál kezdődik.  8)

Ha élményautózni akarok, akkor bepattanok a sz@r-szutyok-gányolt-összetákolt és mellé még szakszerűen is tuningolt, keréken mért 215 lovas ST200-asomba aztán kajánul vihogok a 4hengeresek vinnyogásán, meg a lóerő hajkurászáson. Nem kell turbó, nem kell kompresszor. Az csak 1 plusz hibaforrás.

Egyébként meg a kis Fityesszel járok városban, mert oda az való. És eszembe sem jut tuningolni az 1.1-es motort, mert azt nem arra tervezték, hogy erős legyen. Arra csinálták a nagy köbcentis V6-okat.

Aki tuningolt/épített már valaha autót magának, az tudja, hogy a kis pöcsköszörűkkel nem érdemes foglalkozni, még turbósítás szintjén se. Mert nem jön ki belőle sehogysem az, amit egy igazán erős és annak is tervezett autó tud.

Pont ezért az olyan elmeroggyantak, mint én tartanak egy nagyvast élményautózni, meg egy tücsökpöcsöt városban szaladgálni. És ez így még bőven gazdaságosabb, mint félmillákat borogatni a so4-es egérmalmokra plusz 20-30 lóerőért.  

De ha rám hallgattok, akkor azt csináltok, amit akartok. És amúgy is mind hülyék vagytok, mert Ford-dal jártok, pedig gyártanak már autókat is mások. ;D

Offline DVZs

  • Adminisztrátor
  • *****
  • Posts: 2064
  • Segített?: +56/-9
Re:sportkipufogó
« Reply #79 on: 2012 February 02, 23:57:32 pm »
Látom Csipi lefeküdt aludni és nem moderált titeket. Ejnye-bejnye.
Sebaj, most épp egy új nap kezdődött - így ma vagy sportkipufogó témában megy tovább a topik vagy lezárom az első nem odaillő hozzászólásnál.


yogi ha belátnád nem egy f*s xr2.0i gányoltál volna össze hanem autót vettél volna a személysekedésről ennyit  ;D
Az ilyen kijelentésekkel óvatosan bánjunk amúgy.  >:(
D.V.Zs.

Offline kombusz

  • A mester
  • *****
  • Posts: 438
  • Segített?: +33/-8
Re:sportkipufogó
« Reply #80 on: 2012 February 03, 01:42:36 am »
hát én nagyon jol szorakozom itt a hozzászolásokon  :)
van amiben leállok vitatkozni itt pár taggal(föképp Ryannal   ;D ) de motorban vele meg itt pár taggal nem állok le vitatkozni több okbol sem:

1. mert nem értek annyira a motrotuningoláshoz hogy érdemes legyen megszolalnom
2. mert nincs tuningolva az autom

de pár dolgot azért hozzászolnák
egy 1.3-as motornak a 6500 az igencsak már a rommá pörgetés kategoria
mondom mindezt egy 1.25-ös zetec tulajaként
lehet meglehet csinálni jol összerakva hogy 60pacibol 85 legyen de ha azt a 85loeröt akarod használni benne hosszu életü nem lesz a motor.
sosem lesz egy 1.3bol versenylo nem is értem minek kell piszkálni szerencsétlen öszvért.
egyszerüen nem arra tervezték és találták ki hogy tuning alap legyen.

és nem kötözködésképp de azt a linkelt képet inkább lekéne venni.
az a kendácsolás ami abban a motortérben van az a sufnituninggal egyenlö.
igényesen van nagyon össza szigszalagozva     ;D


az meg hogy mit mond egy szerelö hogy ja jo lesz az meg hasonlok arra csak azt tudom mondani:miért ne mondaná azt hogy jo lesz hiszen ebböl lesz pénze hogy neked szerelget ilyeneket majd be nemkevés pénzért.
megjegyzem feleslegesen.

az mindenkinek a saját dolga hogy beledobál e többszázezret egy 1.3-as tuningolásába miközben annyibol meg az autoja árábol egy normális motoru autot vehetne.
a motor és az alkatrészek kiváncsi leszek meddig birják majd a terhelést.    :D




Offline Pityke

  • A mester
  • *****
  • Posts: 839
  • Segített?: +31/-13
Re:sportkipufogó
« Reply #81 on: 2012 February 03, 07:54:16 am »
nem irkálok össze vissza, a fiesta az van és meglesz építve a moci mert csak ,hogy tudjatok fikázni!az erő meg ami jövő nyárra remélem meglesz focus 1 rs.
hát ha már a saját autóddal dolgozol sajnállak.kamionnal megyek havi 20ezret

te yogi senki nem beszélt rst ről olvasni kéne ;D ;D ;D
ja és értelmezni kéne amit mások írnak,nem arról volt szó hogy azért sajnállak mert melóba azzal jársz hanem ha azzal dolgozol.a kettő nem ugyan az.
nyugodtan fikázzátok csak a másikat,de leírtam nem a pénz miatt nem lesz motorcsere.
Ford a márka Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
Fiesta MK2 1.6D 1984
Fiesta MK6 1.3 2004
Fiesta MK6 ST 2005