Ford Fiesta Klub Fóruma
Szériák fórumai => MK6-MK7 => : albundy 2006 August 02, 12:44:24 PM
-
Hi mindenkinek!
2005.12 1.4 16v Fiestaám van.Problémám már els? nap jelenkezett:kormányszervó hidraulika tulnyomás szelepe (valószínübb hogy a cs? amibe a szelepet bele kell csavarni)folyott.Problémát azonnal orvosolták nem is jelenkezett 6 honapig.Most újra ezzel küzdök.Ha végállásig kitekerem a kormányt a szervótúlnyomást ez a szelep engedné vissza.Sajnos újra folyik a hidraulikaolaj.Utolsó alkalommal sikerült plussz tömités betételével megszüntetni a szivárgást.Illetve a szelepet már cserelték de sajnos nem ez volt a megoldás.Megrendelték a csövet is ami a szelephez csatlakozik.Remélem kitart mert megyünk nyaralni a családdal.Érdekl?dnék hogy másnál is jelentkezett ez a hiba?
El?re is köszönettel!
U.i.:A szervizzel maximálisan elégedett voltam,mindig nagyon rövid íd?n bel?l fogadtak.
-
Nem a szervizet akarom deglarálni, de ha az Iv***ics ból indulok ki akkor jobb ha ott vagy miközben cserélik azt az alkatrészt!
Jó nyaralást!
-
Sziasztok.
Eddig azért nem írtam hogy sikerült megoldani a problémát mert nem akartam elkiabálni.
Lényegében a szervószivattyun és a hidraulika tartályon kivül mindent kicseréltek(ott voltam a javítás ideje alatt).
Állitolag egyedi eset volt az enyém a szervíz szerint.
Aproságokon kívül más hiba eddig nem volt(műszerfalon lévő csomagtér nyitó gomb megadta magát-cserélték,motorház zárján állítani-alig lehetet kinyitni).
Szervízzel alapjában elégedett vagyok:alkatrészt gyorsan meghozták,javítást is hamar elvégezték.
-
Sziasztok!
A problémám az lenne, hogy a kormányt nehéz tekerni, kb. 2 hónappal ezelőtt jelenkezett a probléma, és azóta egyre csak romlott a helyzet, mostmár 2 kézzel kell tekerni. A szervofolyadék a max-on van, ugyhogy nem azzal van a probléma. Remélem tudtuk ebben a témában segíteni, mert elég zavaró a dolog már. Előre is köszi!
-
Ez nem tűnik olyan problémának, amit házilag lehetne javítani.
A minimális hiba az, hogy valahol egy szelep vagy tömítés a szivattyúban vagy a kormánymozgató mechanikában átengedi az olajat, amikor nem kéne.
Ha nem akarsz vagyonokat fizetni, akkor egyetlen utat látok: Próbálj olyan műhelyt keresni, ahol ilyen rendszerek felújításával foglalkoznak. Talán olcsóbbak, és jobban is értenek hozzá, mint a szakszervíz.
Azután, majd írd meg hogy mi lett a vége. :)
-
HI!
Nekem a szervóolajtartály egyik csöve tiszta trutymó, olajsáros már vagy ezer éve.
Most rávettem magam, kinyomozom, mielőtt komolyabb problémát okoz a dolog.
Mindig töltöm utána az arannyal vetekedő árú olajat, de ez nem mehet így sokáig.
Lehet hogy nálam is szelep vagy tömítés probléma lesz? Feleségemre mindig rászólok,
hogy ne erőltesse a kormányt, ha elérte a végállást, úgysem fordul már tovább...
NNNNNNö. >:( Ilyenkor hallom hogy erölködik, nyög a szervo, laikusként arra gondolok,
hogy ilyenkor nyomás alatt mit kapnak szerencsétlen tömítések?!
Lehet ettől az olajfolyás?
-
Mielőtt szakihoz fordulnál ültesd be a feleséged az autóba indítsátok be a mocit ,egy papír /rongyis jó /törlővel. letörlöd az olajsarat ,ütközésig tekeritek a kormányt had erölködjön egy kicsit és nézed közben a gyanús csatlakozást. az erölködes miatt megnő a szervónyomás .Ha rossz a cső megjelenik az olaj .de ha nem szeretnéd kínozni a gépsárkányt a törlés után hagyd békén 1 napot majd másnap megnézed hogy olajos-e.
-
HI!
Köszi a gyors választ, én is erre gondoltam, csak úgy hogy a 'zasszony dzsuvázza csak össze magát jó olajosra, hogy lássa, miről is pofázok...
Majd lepucoltatom vele a nyomócsövet :-X
-
tudja meg miért foglalkozol annyit a kocsival :-X :-X :-X
-
A viccet félretéve az autóval kapcsolatos melót sohasem engedném át senkinek, hacsak nem kell szakember! Ahogy Viktor írta egyszer: már rég eladtam volna, ha nem kéne rajt mindig bütykölni valamit.
Előbb utóbb az ember kiismeri a járgány minden csavarját, nem?
És jó veletek megdumálni ezeket a tapasztalatokat... :notworthy: