Ford Fiesta Klub Fóruma
Szériák fórumai => MK1-MK2 => : thomika01 2009 November 08, 18:50:07 PM
-
Sziasztok
Olyan probléma van a 88 as mk2 es 1.4i fiestámmal, hogy esős időben néha 1-2 ben alacsonyabb fordulaton elkezd rángatni. Ha pörgetem kicsit csúsztatott kuplungal és elérek akkora sebességet, hogy 3. ba feltegyem onnantól smemi gond. De pár napja 3-4 be is ugyanúgy csinálta. Ha áll az autó 1 napot de még esik vagy vizes az út akkor csak 1 idő után kezsi el megint. Haverral arra gondoltunk, hogy a lambda szonda beázhat és megbolondítja a computert. Ha esetleg valakinek volt már hasonló gondja vagy valaki tud rá mondani valamit, kérem írjon nagyon fontos lenne.
Előrre is köszi!!!
-
trafó nem ázik be? vagy a gyújtáskábelek? esetleg vmelyik elektronikus rész?
-
Ugyan ez a problémám nekem is(1.8xr2i)de annyira h tegnap meg is állt!! >:( Tegnap este történt a dolog,haza húztuk beraktam a garázsba száradni(szoba fogság,rosszalkodott :P ),mondjuk nem vicces mert ő a mindenem remélem nem lett zárlatos valami,mert ilyet még nem csinált,h leált és nem indul.Előtte csinálta h szaggatottan gyorsult nagyobb esőzéseknél....De h mi kaphatott nedvességet ??? fogalmam nincs mert látszólag száraz minden,mert ha tudnám leszigetelném a dolgot,de így..... elég sok vezeték csati van benne de ha beindul akkor tuti veszek egy karton szigetelő szallagot és neki esek!Valakinek valami ötlete??
-
nézd meg a trafódat. a műgyanta borítása szeret megrepedni, ott meg a pára beszökik, és így rángatózik, nincs ereje, 3 ill 2 hengerezhet. le is állhat.
jah ehhez elég egy kis hajszálrepedés is, amit szabad szemmel nem is látsz.
-
Hol találom a trafót???(nem kiröhögni!!) :-[ :)
-
onnan mennek a gyújtáskábeleid a gyertyákhoz.
-
Még nem néztem meg ezeket a dolgokat.. nem nagyon van időm :S de a hétvégén ránézek.. remélem tényleg csak valami beázik és nem nagyobb probléma van
-
nálam rángatott... generátornak az egyik kábelje bemondta az unalmast... kicseréltem azóta semmi gond ;)
-
Na hát lehet változott a probléma mert 1 hete áll az autó a parkolóban és 3 napja full száraz az idő és még mindíg csinálja az autó... kb 10 km er hajtás után kezdi el. Teljes tanácstalanság van nálam:S fogalmam nincs mihez nyuljak.. vagy lehet h nem száradt ki rendese?!
-
vagy lehet hogy nem is beázásos probléma?.. már tényleg nemtom mitévő legyek
-
Helo!
Utóbbi 3 napban én is ezzel a jelenséggel szenvedtem. Ott is hagyott az autó 3 helyen 1 nap:) Bemelegedés után töltés kivillan rángatózás majd akksi lemerülése...stb.. Szerencsére én megtaláltam a hiba okát ami a bemelegedés után megnyúlt ékszíj volt. Szóval nézzétek meg melegen az ékszíjat(generátor) . Igazából a lényeg, hogy megnyúlt állapotában kellene feszíteni rajta, és akkor majd hajtani fogja kellően a generátort. Persze nem árt az akksit is feltölteni .
Vagy csak nekem van ilyen sz** generátorszíjam..:)
-
Helótok!
Az én paripámon is elmúlt a rángatózás 8) !Párás esős időkben kezdődött meg alvázmosásoknál a rángatózás mármint a kocsimon ;D ,de ennyire durva nem volt mint manapság tapasztaltam!Egyszer meg is állt se kép se hang,nem indult(egy kis dühkirobbanás anyázás köpködés után)hazahuzattam.2 nap fűtött garázyban kiszáradt és beindult,de a rángatózás nem mult el! :'( Szombaton neki álltam szétszettem mindent amiből vezeték lóg!Aksi ki,légszűrő tisztítás,szívósornál a pillangót megnéztem nem e repült el :P ,kicsit kormos volt megtisztítottam(féktárcsa tisztító,kompreszorral átfujkáltam mindent)légtömegmérőt szétszedtem azt is az előző módon tisztítottam(óvatosan!!!két szálra vigyázni!!!)Szóval egy hatalmas karbantartást végeztem!!Az összes csatlakozót széthúztam Wd40 visszatól,és a csatlakozók végét fekete szigszallaggal betekertem h véletlenül se klerüljön H2O bele!!Generátort kifújtam levegővel,testkábeleket lelazítottam aláfújtam egy kis kontakt növelőt,4db injektor csatit is lehúztam.......mindent!!És utánna hihetetlen de sokkal halkabb is lett és semmi rángatózás alpjárat 800-ra fas*án rá áll,úgyh tökéletes!! Ajánlom mindenkinek ha nagyon szüttyögős valaki akkor is max 5 óra és kész van!!Ennyit megérdemel a kocsid és ingyen meg van!üdv
-
Ne haragudjatok hogy itt offolok de nem találtam a témámhoz topikot.
A következő a problémám. 1986os 1.1 ohw motoros fiestám van. Mindenhol kerestem a motorkodját neten de nem találok vele egyezőt. Gt a motorkód, nem találom ezt a sorszámot sehol. tkb gsh glc gsh ilyeneket találtam de gt-t sehol. milyen motor ez?
-
Tuti,h fiesta motor van benne???? Forgalmi szerint nézted a kódot???De,ha nagyon zavarnak a betük...és,ha elég ügyes v...,akkor át tudod ütögetni...! :laugh: :D Viccet félretéve megpróbálok utánna nézni!
-
köszi jó lenne
-
Sajnos nem ad ki olyan kódot! ???
-
persze mert ez egy limitált szériás motor ritka 10db készült belőle. 1.500.000ft ért viheti aki akarja:D háháháhááá
-
Ennyiért túl olcsó,valami átbas*ás vann mögötte,lopott?? :laugh: :laugh:
De miért akarod annyira beazonosítani???Alkatrész miatt???
-
alkatrész miatt sem lenne rossz, de szeretném ha megoldódna ez a rejtély, bár lassan úgyérzem ez egy nulladik típusú találkozás, x akták vagy hasonló
-
Na meglett a Probléma :) :) :) :) A gyujtáselosztó jeladójának a tartója tört el és az ozog eléggé de a helyénvan:) Ideiglenesen rögzítettük gyorskötözővel és így minden rendben... Kössz mindenkinek a segítséget!!!
-
az nekem is elvan törve :o és csak hidegen rángat... melegen nem ::)
-
Üdv megint... Meghalt az önindítóm:):) esetlek nincs valakinek otthon 1 amire már nincs szüksége és kedvező áron megválna tőle emi jó egy 1.4i re?
-
ááá nem hiszem el.... én is elkezdtem rángatózni... tehát akkor még 1x rágjuk át a dolgot... minden csati szét húz kontak spréé össze udg körbe szigetelő szallagoz aztán minden kis csavar test kábel levesz megcsiszol kontak spré visszarak? és ez tuti működik?
u.i.: a fogyasztásom is borzasztó lett... szépen jár olajat nem eszi szoval vmi elektronikai gondra tippelek erősen >:(
-
Szerintem teis nézd meg a gyujtás elosztó jeladóját hátha neked is az tört el és ettől rángat.. nekem is az volt a probléma.
-
csak rángat vagy nem is megy mindig minden henger?