Poll

Osztályozd ezt a szervízt!

1 (legrosszabb)
1 (20%)
2
0 (0%)
3
1 (20%)
4
1 (20%)
5 (legjobb)
2 (40%)

Total Members Voted: 3

Author Topic: Ivanics Kft. - Budapest XI. ker. Méhész u. 2-4.  (Read 21941 times)

Offline viktorwrz

  • A mester
  • *****
  • Posts: 1015
  • Segített?: +29/-3
Ivanics Kft. - Budapest XI. ker. Méhész u. 2-4.
« on: 2006 November 02, 17:11:13 pm »
Írd meg tapasztalataidat erről a szervízről.
Eddigi autóim:
Ford Mondeo Turnier 1.8 Zetec '96
Renault Express 1.9D '93
MB E200 aut. 2.2CDi (123LE) '06
WV Polo 1.9SDi '96
MB E220 T aut. Avangarde 2.2CDi (143LE) '00
Ford Mondeo Turnier 1.8TD '97
Ford Fiesta 1.1c MK3 '89
Trabant 601S '89
Trabant 601S '87

Offline Kuti

  • Lacos
  • A mester
  • *****
  • Posts: 1743
  • Segített?: +33/-4
Re: Ivanics Kft. - Budapest XI. ker. Méhész u. 2-4.
« Reply #1 on: 2006 November 02, 17:18:29 pm »
Nos én ennél a Ford-Volvó fészeknél vettem kicsiny kis fiókámat. 8)

A jármű vételénél nagyon rendesek, gyorsak, pontosak voltak.
A szervíz részük értendő a kötelezőre (helló e-hónapba megyek hozzátok) nagyon rendesek és becsületesek.
A váltózárszerelésnél nem tetszett a középkonzol visszarakása, mert hagytak a két elem között rést, de maga a szerkezet korrektűl működik.
A kasznis része becsületes munkát végez, de pontatlant, 5ször kellett visszamennem, bár részben én is hibásnak látom magam, hogy elösszőr nem néztem meg alaposan. (polírozási probléma, egy zárvisszaszerelési probléma, fedőelem lehagyása)) mindezek ellenére becsületesen ellensúlyozták, tehát panaszra nincs okom!
Többi szakszervízzel árbani összehasonlítási alapom nincs.
Egyszóval jónak minősítem a szervizét is! ;)
Astra vagy Fiesta!?
ui.: Saját helyesírási hibáimért előre kérek elnézést! :D

Offline Kuti

  • Lacos
  • A mester
  • *****
  • Posts: 1743
  • Segített?: +33/-4
Re: Ivanics Kft. - Budapest XI. ker. Méhész u. 2-4.
« Reply #2 on: 2006 November 15, 19:19:20 pm »
Hát eljött a napja, hogy a szervízet meglátogattam rendesek tisztességesek és kedvesek voltak, mindent el is mesélt éppen mihez nyúl. aztán jött a kassza! 50000 kb aszt hittem szívinfarktust kapok!!!
Astra vagy Fiesta!?
ui.: Saját helyesírási hibáimért előre kérek elnézést! :D

Offline Kuti

  • Lacos
  • A mester
  • *****
  • Posts: 1743
  • Segített?: +33/-4
Re: Ivanics Kft. - Budapest XI. ker. Méhész u. 2-4.
« Reply #3 on: 2006 November 16, 22:26:14 pm »
Hát mára már asszem magamhoz tértem, így részletesen beszámolnék!

Hát ez tájékoztatás többiek részére, de ha a szervízből olvassák, hát nem kérek elnézést, mert a valóságot írom le.

Kezdjük!

A bejelntkezésnél másfél hét után kaptam időpontot. Azt mondom, hogy ez korrekt, mivel elhiszem sok a munka és még elöbb is fogadtak, mint máshol tették ezt egy másik kocsival. Tehát ebből 5 ös!
Törödés az ügyféllel: Azt kell mondanom, hogy kevés ilyen helyen jártam! Rendesség, tisztesség, kedvesség kítünő! Panaszom nem lehet. Mikor a kisebb-nagyobb problémáimat sorolgattam türelmesen hallgatták. Lehet hogy piti dolgok, de annak aki a kocsijában él (2 év alatt 35000km) annak minden apróság fontos! A szerelés közben a szerelőtérben nézhettem a munkát. A szerelő mutatta és magyarázta mit csinál éppen, ilyennel még nem találkoztam soha. tetszett!!! Ezt egy kiválóra értékelném, csillagosra méghozzá.
Munka: nem értek sokat hozzá, de úgy tünik nagyon jó munkát végeztek.
Garancia egység: Ezt belátom nem az ő hibájuk, de: a ford nem adja gariba a hátsó ablakpárátlanító fűtöszál javítását. Azt mondják muszály cserélni, de ezt a központi ford nem csípi. Az ügy folyamatban van, de kilátás nincs a happy-re.
Árak: Elérkeztünk ahoz a ponthoz, amin tegnap kiborúltam! Utólag a számlát átnézve és többek szerint is köznyelven fogalmazva lehúztak! irreálisan magas volt az összeg. A vége 50 és 51 ezer között volt (magyar forintban). A részösszegek külön-külön is magasak voltak, amit nem részleteznék a nyilt nyilvánosság előtt. A végösszeg az előző évi szervíz áránál több mint kétszer nagyobb volt. Hát itt bukott a szemembe egy nagyot a szerelde. Ebből nullát kap tőlem. /de legalább lehet már kártyával fizetni, tavaly még ezt nem lehetett és ezért volt egy jó kis utam a legközelebbi bankomathoz.

Egyenlőre ennyi!
« Last Edit: 2006 November 17, 08:29:03 am by viktorwrz »
Astra vagy Fiesta!?
ui.: Saját helyesírási hibáimért előre kérek elnézést! :D

Z00L

  • Guest
Re: Ivanics Kft. - Budapest XI. ker. Méhész u. 2-4.
« Reply #4 on: 2009 November 10, 22:44:48 pm »

A történetem ott kezdődik, hogy a 2008.02.12.-én megvásárolt Ford Fiestám elérte az első évet. Szerencsére, az internet segítségével, nem kell minden egyes Ford márkaszervizt végig telefonálni, az e-mailezés  által nyújtott kényelem hullámain, minden Budapesten található márkaszervizt meg tenderezettem, hogy ki, mennyiért vállalja az 1 éves Fiesta szervizelését 14.000 Km-el. Vegyes volt a kép, de inkább a 30.000Ft. + kategória volt az ami előtérbe került. És ekkor jött a meglepi, a FORD Ivanicstól visszahívtak, hogy megkapták az e-mailemet, és mennyi a kilométer, és egyebek. Rövid beszélgetés után, 22.600 Ft-ért vállalták az első éves szervízelést. Olajcsere+szűrő.A levegőszűrőt még nem kellet cserélni.
Nagy hirtelen, még azon a napon el tudtam intézi a gépkocsi szervizelését.
Délután a szervizbe megérkezve, rögtön vitték a kocsit. A műhelybe BE LEHET MENNI! /A Petrányinál meg sem kérdezik./
A szerviz végeztével, a „kialkudott” összeg kifizet, és ennyi.
Számomra az Ivanics féle szerviz hozzáállása azért hihetetlen, mert még amikor csak a Volvos szférában mozogtak, horror hírek mentek a szervizdíjakról. De lehet hogy a Fordos szférához teljesen új árazást/hozzáállást alakítottak ki. Én csak ajánlani tudom ezt a szervizt.

Offline Kuti

  • Lacos
  • A mester
  • *****
  • Posts: 1743
  • Segített?: +33/-4
Re: Ivanics Kft. - Budapest XI. ker. Méhész u. 2-4.
« Reply #5 on: 2009 November 11, 09:53:09 am »
Itt eltűnt egy hozzászólásom rögtön pótlom is :)

Z00L: Petrányinál ott a váróban a kamera kezelő amin semmit nem látsz, műhelybe nem mehetsz mert "kicsi a hely" :)

Nos miért utáltam meg a márkaszervizeket? Az Ivanics tehet főként róla. Lehúzós banda az már tény.
Autó még garanciális volt és rengeteg, de apró hiba volt a kocsimban, amik említésre méltóak sem voltak, de ha egyszer a 22 éves Ladámba működtek ezek a dolgok akkor egy új Fiestába miért nem? Ötödik tételnél már a munkafelvevő szemrehányóan kérdezte, hogy ott vettem-e az autót. (Nem mindegy? Ott a Ford logó az épületen és a ruhádon. Behoztam egy Fordot tessék dolgozni, ne kifogást keresni! Amúgy igen volt a válaszom.)
Lent a szervizbe a szerelő minden hibajelenséget szinte elutasított és azt mondta nem hiba (khmm nem volt kedve dolgozni) majd jött az amin kiborultam. 2 éves volt a kocsi és 3 év garancia. Utóbbi egy évet nem nem tudta a szerelő, így elkezdett játszani. A kocsi dadogott, erre ő feldugta neki a kézi kütyüjét azt röhögve közli, hogy haha eddig nem volt felprogramozva a járgány, nem tudta a gép milyen motorja van, biztos sokat fogyasztott, stb-stb. Itt írom még egyszer 2 éves volt a kocsi és eddig nem volt felprogramozva? szóval azóta is kevesebbet iszik az autó 6-7,5 l ről 8-8,5-re nőtt a fogyasztás a programozás óta :D
Közli velem, ha ez nem jött be akkor öntsek bele tisztító adalékot és menjek a sztrádán. Ha ez nem jön be akkor szeleppucolást kell csinálni, majd ha ez sem akkor motorblokk pucolás és a költségeim nőnek ezáltal.
Na itt esett le az állam. Miért is az én költségeim nőnek egy garanciális autónál????

Ezt a hibajelenséget még 3 márkaszervizbe próbálták megoldani. Petrányi komputer darabot cserélt 1 évig jó volt, Szelecky pillangószelepet pucolt, probléma ideiglenesen megoldódott, de újabb probléma jött elő, ami egy forgalmas úton életveszélyes, de ez egy másik téma.

Szóval ha lesz GPS-m akkor Ivanics környéki utcákat tiltólistára is teszem rajta.
Astra vagy Fiesta!?
ui.: Saját helyesírási hibáimért előre kérek elnézést! :D

Offline Gyikusz

  • Megszállott fiestás
  • ***
  • Posts: 314
  • Segített?: +16/-0
Re: Ivanics Kft. - Budapest XI. ker. Méhész u. 2-4.
« Reply #6 on: 2010 February 17, 20:15:30 pm »
Helo!
Éz én autóm idén májusban tölti be a 3-ik életévét és az autó 10e km rendszeresen ebbe a márkaszervízbe jár mostmár 9szer tetem náluk tiszteletemet 7 átvizsgálás illetve köztes olajcserén és 2 garanciális problémával.Telefonon és személyesen is nagyon kedvesen odafigyelve végezték a munkájukat.A szervizbe én is bemehetem és a szerelő minden kérdésemre válaszolt és mindent szépen megmutatot.A köztes olajcsere ára minden éveben némileg változott hol + hol - irányban de soha nem túlzóan.A szervizek ára pedig a km függvényében nőt mivel minden egyes átvizsgálásnál + munkát végeztek (pl.:40e hátsó fék pucolás,60e üzemanyagszűrő csere).Én egyszóval mindig elégedett voltam a nyújtót munkával és kiszolgálásal csak ajánlani tudom a céget.
Kuti ha meg valamiről nem vagy tájékozot akkor ne szídjál senkit gondolok itt pl.: garanci!Egy márkaszervíz számára egyáltalán nem mindegy hogy náluk veted és csináltatod a garidat vagy nem.És amint már írtam a szerviz ára a km szerint nő így ne csodálkoz hogy drágbb mint az előző szervized.

Offline Littleb

  • Ült már fiestában
  • ****
  • Posts: 120
  • Segített?: +11/-2
Re: Ivanics Kft. - Budapest XI. ker. Méhész u. 2-4.
« Reply #7 on: 2010 February 17, 20:41:34 pm »
Légyszíves magyarázd el miért nem mindegy egy márkaszervíznek, hogy ott vett autót javít garanciában vagy sem.. Egyre megy. Arról nem beszélek, hogy ha tegyük fel neki ráfizetés (hozzáteszem semmivel sem nagyobb mintha ott vásárolt autót javít gariban) akkor sem érdekel senkit! Kötelessége javítani ezért fizettél az új autóért. Nem érdekel neki mi a jó én fizettem valamiért és elvárom vagy Kuti elvárja, hogy teljesítsenek. Kötelességük javítani. Nem tetszik? Nem kötelező Ford márkaszervíznek lenni!

Az, hogy a szervízek árai a km-el nőnek khmmm.. nem igaz. (itt most tekintsünk el attól, hogy elromlik valami csak a kötelezően cserélendő dolgokról beszélek). Van egy szervízelőírás azt kell (kéne) csinálniuk a megfelelő km-nél. Ezek periodikusan ismétlődnek. Pl a 80 ezres szervíz dettó ugyanaz mint a 20-as.
Ha kíváncsi vagy rá http://www.etis.ford.com/fordservice/serviceScheduleForm.do itt megnézheted.

Végezetül Téged tudlak idézni: "...ha meg valamiről nem vagy tájékozot akkor..." minek kötekszel

Amúgy a kérdéses szervízzel én is elégedett vagyok/voltam..

Offline sUdYe

  • Global Moderator
  • *****
  • Posts: 2978
  • Segített?: +68/-13
  • Ford fanaticccc! Cabrio őrült :D PDF
Re: Ivanics Kft. - Budapest XI. ker. Méhész u. 2-4.
« Reply #8 on: 2010 February 18, 08:23:00 am »
Márkaszerviz nem szerviz...  ne legyél benne biztos hogy egyszer is volt olaj cserélve az autódban. került hozzám olyan autó  már amiben nem cseréltek még soha olajat, pedig szalonból vett és végig márkaszervizben szervizelt autó volt... persze a számlán rajta volt az olaj csere.

Offline Kuti

  • Lacos
  • A mester
  • *****
  • Posts: 1743
  • Segített?: +33/-4
Re: Ivanics Kft. - Budapest XI. ker. Méhész u. 2-4.
« Reply #9 on: 2010 February 18, 08:54:27 am »
Nananana! Csak finoman, nem kell senki torkának esni.

2 dolog:
1 - ha minden évben nőne a szervízdíj, akkor megértem. (Ez most feltételező, elfogatós mód.) Akkor miért van az, hogy Ivanicsnál végzett 2005-ös szerviz 78000.- volt és a 2006-os Más márkaszervizben meg 45000.- ?
2 - ne mán! Ha én veszek egy Fordot és utána leköltözök 200km-vel arrébb, nehogy már vissza keljen vinnem garis javítás miatt oda ahol vettem, mikor 10 km-s területen az új lakhelyhez van egy másik "FORD MÁRKASZERVIZ" feliratú épület. Ha például veszek az Eu***icsnél egy mosógépet, azt is bármelyik lánchoz tartozó üzletben megreklamálhatod.
Meg biztos vagyok benne, hogy - bár ezt nem tudom - megkapják ezt a garanciális javítás néven futtatott szervizelést, csak nem annyit amennyit ők a 300% haszonkulccsal számolnak el nekünk.
Egy szó mint 100 a Ford is egy országos hálózat, mely mindegyik tagja köteles teljesíteni a FONTOS vevő óhaját, sóhaját ha az jogos.
Ha nem teszik a vevő megutálja őket és soha többet nem vesz szalonból autót. Ez kinek a legrosszabb? Annak aki undok volt az emberekről, ugyanis nem egy emberről beszélünk hanem többről.

Csak a márkaszervizek még nem jutottak el arra a szintre (agyilag) hogy ezt felfogják.
Astra vagy Fiesta!?
ui.: Saját helyesírási hibáimért előre kérek elnézést! :D

Offline Littleb

  • Ült már fiestában
  • ****
  • Posts: 120
  • Segített?: +11/-2
Re: Ivanics Kft. - Budapest XI. ker. Méhész u. 2-4.
« Reply #10 on: 2010 February 18, 12:40:22 pm »
Most nézem csak Gyikusz! A profilodban nem egy ford szervízben vagy lefényépezve? A ruhádon nem az Ivanics régi logoja van?  ;D

Akkor mostmár biztos, hogy érdemben tudsz válaszolni a kérdéseimre.

Bele

  • Guest
Re: Ivanics Kft. - Budapest XI. ker. Méhész u. 2-4.
« Reply #11 on: 2010 February 19, 12:01:20 pm »
Kuti

Megmondom őszintén , hogy nem kedvelem a fórumokat és nem is nagyon használok ilyen formákat információszerzéshez .
Néhány napja viszont olvasgatom a hozzászólásaidat és olyan pontatlanságok ill. ferdítések találhatóak bennük , hogy úgy éreztem válaszolnom KELL !
Annál is inkább , mert az objektiv vélemény kialakításához - ilyen mérvű bosszúhadjárat folytatásával /nem odaillően más topikokban is ócsárolod az Ivanics Kft.-t/ - mindenkinek joga van .
1 - " Ivanicsnál végzett 2005-ös szerviz 78000.- volt és a 2006-os Más márkaszervizben meg 45000.- ?"
2005-ben kétszer jártál az Ivanics Kft.-nél ,az első díja nem 78.000 .- hanem bruttó 93.362 .-volt.
Nem szervíz történt az autódon , hanem váltózár beszerelés és vásároltál egy tetőcsomagtartót .
2 - "A vége 50 és 51 ezer között volt (magyar forintban). A részösszegek külön-külön is magasak voltak, amit nem részleteznék a nyilt nyilvánosság előtt. A végösszeg az előző évi szervíz áránál több mint kétszer nagyobb volt."
Én részletezném .
A második 2005-ös látogatásod a 20.000 km-es szervíz volt 33.645 .-
2006 -ban az éves revíziót végeztetted el : A szervíz díja 34.201 .- , melynek emelkedése az egy év alatt bekövetkezett normál árszintemelkedéssel nőtt.
Ezen felül kértél ablaktörlő lapát cserét elöl + hátul 6664 .- alaktrészárral .
Ezen felül mivel két éves volt az autód , el lett végezve a 2 évente előírt fékolaj csere : 4736 .-
Hátsó fék tisztítás : 5184 .-
Így alakult ki a fentebb említett ár ami ha jól számolom  17.320 .- árkülönbözetet jelent .
Ez erős rátartással sem több mint a duplája , csak kicsivel több , mint egyharmadával nőtt a szervízköltség és ebben az ablaktörlő lapátjaid is benne vannak .
Sajnálatos , hogy neked ennyit nem ér meg a te és családod biztonsága történetesen , hogy meg tudj állni az autóval és kilássál a szélvédődön .
3 - "Egy szó mint 100 a Ford is egy országos hálózat, mely mindegyik tagja köteles teljesíteni a FONTOS vevő óhaját, sóhaját ha az jogos."
Itt a jogoson van a hangsúly . Garanciális autónál ha az ügyfél hibákat jelez az autón a márkaszervízeknek kötelessége kivizsgálni és ha VALÓS és fennálló , diagnosztizálható problémáról van szó , térítésmentesen kijavítani .
Azt a márkaszervíz dönti el és nem az ügyfél , hogy a jelzett hibák garanciálisak-e , ténylegesen fennálnak -e ill. szükséges -e azokat javítani .
Lássuk be a Fiesta egy középkategóriás autó . A túlzott elvárásokkal a szervíz nem tud mit kezdeni , nem tud alád tolni egy Lexust . Sajnos  ::)
A Ladádon is lerázódtak az ablakok egy idő után , de erről se a ford se az Ivanics Kft. nem tehet . Ezért okold a budapesti városvezetést akik képtelenek voltak tisztességes utakat építeni 20 év alatt .
4 - "Lent a szervizbe a szerelő minden hibajelenséget szinte elutasított és azt mondta nem hiba (khmm nem volt kedve dolgozni) majd jött az amin kiborultam. 2 éves volt a kocsi és 3 év garancia. Utóbbi egy évet nem nem tudta a szerelő, így elkezdett játszani. A kocsi dadogott, erre ő feldugta neki a kézi kütyüjét azt röhögve közli, hogy haha eddig nem volt felprogramozva a járgány, nem tudta a gép milyen motorja van, biztos sokat fogyasztott, stb-stb. Itt írom még egyszer 2 éves volt a kocsi és eddig nem volt felprogramozva? szóval azóta is kevesebbet iszik az autó 6-7,5 l ről 8-8,5-re nőtt a fogyasztás a programozás óta "
Elég alattomos dolognak érzem a szerelő munkáját és hozzászólásait kifigurázni . /Több ok mellett ezért sem mehetsz be a kedvenc szervizedben a javítást végignézni , de erről később /
Azért autószerelő és nem munkafelvevő , mert autót kell javítania és nem kommunikálnia .Sajnos ebbe beletartozik az is , hogy néha az ügyfél olyat hall amit nem kéne .
Sokszor előfordul sajnos , hogy a gyárban bizonyos adatokat nem programoznak fel .
Ilyen az oktánszám , a kerékméret , késleltetett előgyújtás . Ha ezek nincsenek megadva attól még az autód működik .
Most kevesebbet eszik az autód vagy többet ???
Ha fennállt a hibád a programozás után is , miért nem jelezted a márkaszerviznek ???

Egyenlőre ennyit , foly.köv.


« Last Edit: 2010 February 19, 14:52:10 pm by Bele »

Offline Kuti

  • Lacos
  • A mester
  • *****
  • Posts: 1743
  • Segített?: +33/-4
Re: Ivanics Kft. - Budapest XI. ker. Méhész u. 2-4.
« Reply #12 on: 2010 February 19, 18:57:25 pm »
Nos kedves ember az Iv.kfttől.

A vált.zár és tető csomi talán nem tartozik bele az éves szervizekbe ezt nem is kevertem bele, de a váltózár szerelésről csak annyit, hogy röhejes volt az összeszerelés, mindegy.

És itt jegyezném meg, hogy annyira hü***ének néztek a telephelyen, hogy közölték ne szedjem le a kocsiról a tetőcsomagtartót mert nagyon hosszú munka és túl bonyolult. (Ezt már nem is kommentálnám, azon sértődés lenne.)

Nos áraknál kerekített összeget írtam és ha nagyon kell a számlákat is elő tudnám rángatni.
Az ablak törlők nélküli árat mondtam, és se a kutya, se én nem kértem a szerelését, csupán mint alkatrészként lett kérve. Mint ahogy ezt a 'más szerviz topikokban' írtam. 2005-ös szervizdíjjá nem vitattam egy percig sem.
Mellesleg más szerviz topikokban a céget nem húztam le sértőn, tán két mondat erejéig és említés képen.

Fékek, kilátás fontossága. Nos autómat össze lehet hasonlítani műszaki állapota végett Magy. o. összes autóját és azt lehetne mondani, hogy igenis abban a szűk élbolyban vannak, amire azt lehet mondani, hogy semmi kivetni való, minden tökéletes. A biztonság mindenek felett, mivel klubautó így ez is elmondhatja róla, hogy jobban oda van figyelve rá mint egy egyszerű használati tárgyra.

Ja a Lada köszöni szépen 22 éves korába se volt semmi baja az ablakával, nem kell az utakra fogni azt, hogy állóhelyzetben csúszik le az ablak. Valamint nem csak az ablakról van szó.
Fiesta is köszöni szépen probléma megoldva, egy olyan szerelő (nem márkaszerviz) érdekes meg tudta oldani, aki szereli az autókat és nem pedig eltölti az idejét a fizetésért a munkahelyén.
Emellett ha már itt tartunk, akkor elmondanám a pedálok alatti szűrő burkolatát hozzáértő Iv. szerelő több helyen eltörte, csavar túlhúzással. Igaz másik márkaszerviz pedig a motoron lévő műanyagját törte el szintén túlhúzassál.

Én nem várom el a Lexus minőséget egy Fordtól, de azok az "apróságok" meg se lettek vizsgálva. Érdekes Petrányinál rögtön a felét orvosolták, másik felét meg más helyen. Mily csoda, ha valaki óhajt dolgozni, akkor rögtön megvan az eredménye.
Emellett jelezve volt a probléma (programozás utáni) ugyanaz lett a sorsa mint az "apróbb" hibáknak, annyi különbséggel, hogy ezt máshol se orvosolták.

Fogyasztás: Az írásban bár nehezebb de észrevehető az irónia. Bár itt megköszönöm az idézést, mert látom elírtam: 6-7,5 l ről 8-8,5-re volt az eredeti, de valójában 7-7,5 ről 8-8,5 re növekedett.

FONTOS vevőről annyit: Amennyiben a márkaszervizek hozzáállása normális lenne, akkor biztosan onnan vettem volna a következő járgányt is. Finoman fogalmazva, ha az a fél sz<kukac>rik a fejemre, essen szét alatta az autó jeligével, akkor ez visszaüt, én (más vevők) is tojnak oda vesz máshonnan autót, de ezek után inkább használtat. Használt autónál meg úgyis tudja mindenki, hogy ritka a jó, de ez legalább BIZTOS kiindulópont.

Mielőtt a karosszéria munkába való témakörbe fognánk bele a folytatásba, előre szeretném közölni, hogy csak kárt okoztak vele, mint javítást! Szebb volt az autó megkarcolva, mint zseniálisan megjavított formájában. Arról nem is szólva, hogy a fél kocsit "elfelejtették" visszaépíteni. Ha 2000-szer nem jártam ott, hogy ez is lemaradt, az is lemaradt akkor egyszer sem. Na ennél a munkánál voltam úgy, hogy ha időben észreveszem azt a csúnyaságot, amit a kerékíven észre is lehet venni, akkor tutti feljelentést tettem volna, vagy valamit, amivel kicsit meg lehetett volna leckéztetni a céget. Így hogy nem kellett fizetnem, is drágábban jöttem ki a javításból, mintha egy 'maszek' hozzáértőhöz vittem volna.

Végül örülök, hogy végre felfigyelt valaki és nem egy oldalról olvashatja mindenki a "bosszúhadjáratot" én szavaimmal, meg igazság kinyilvánítást. Ugyanis ha 'kisember' mondja bosszúhadjárat, ha szolgáltató, vagy cég akkor igazság kinyilvánítás.
Ezt csak azért is mondom mert 4 azaz négy éve nem tudott a cégük egy ajánlott levélre válaszolni. Ennyit erről. Örülök, ha már a hírnevük veszélybe kerül reagálnak (pár éves fáziskéséssel). Mert ugye míg az ügy nincs felfújva médiába addig senkit nem érdekel. (Még ha ez csak egy kisebb kőr is olvassa.)

Egyenlőre ennyi.
Állok elébe a további felvetéseknek, de továbbiakban, bizonyításképpen engedem a Járművet bevizsgáltatni, egy általam meghatározott márkaszervizben, amit az utolsó pillanatban jelölnék meg; természetesen nem Méhész utcában, mert akkor darabokra hullana az Egérutat elérve.
« Last Edit: 2010 February 19, 19:21:42 pm by Kuti »
Astra vagy Fiesta!?
ui.: Saját helyesírási hibáimért előre kérek elnézést! :D

Offline Gyikusz

  • Megszállott fiestás
  • ***
  • Posts: 314
  • Segített?: +16/-0
Re: Ivanics Kft. - Budapest XI. ker. Méhész u. 2-4.
« Reply #13 on: 2010 February 19, 21:36:19 pm »
személyeskedés miatt törölve by sUdYe
« Last Edit: 2010 February 20, 04:05:28 am by sUdYe »

mx24bmuszi

  • Guest
Re: Ivanics Kft. - Budapest XI. ker. Méhész u. 2-4.
« Reply #14 on: 2010 February 22, 22:04:31 pm »
Tisztelt Bele:
Szüleim fiestáját ford szervizbe hordjuk, hordtuk. Olyan amilyen.
Viszont nagyon furinak tartanám, ha a személyesen rám vonatkozó információkat egy belső munkatárs részletesen bemásolná egy nyilvános topikba, még akkor is ha netán egyértelmű butaságokat írnék arról a szervizről. Ez biztos hogy jó így? Szerintem nem!