Author Topic: 1.1i , hogy lehetne kicsit izmosabb?  (Read 10236 times)

Dare

  • Guest
1.1i , hogy lehetne kicsit izmosabb?
« on: 2006 November 30, 22:31:01 pm »
na szval van egy kis '94es 1.1i-s fiestám, amit nagyon szeretek... szeretném persze kicsit szebbé, erősebbé tenni, csak hát a nadrágszíj elég szoros.
Szóval a lérdésem az lenne, viszonylag kevés pénz ráfordítással, hogy tudnám picit fürgébbé tenni a gépet?
A tippeket előre is kösz!

goford

  • Guest
Re: 1.1i , hogy lehetne kicsit izmosabb?
« Reply #1 on: 2006 December 02, 19:57:02 pm »
Hali!

Erre választ keveset kapsz, szerintem!

Érd be ennyivel!

Pl.: motorcsere, .......stb.

De ami fontos, sose cserélj márkát!!!!!!!!!

Üdv.: goford

Offline viktorwrz

  • A mester
  • *****
  • Posts: 1015
  • Segített?: +29/-3
Re: 1.1i , hogy lehetne kicsit izmosabb?
« Reply #2 on: 2006 December 03, 00:06:54 am »
Ez a motor nem tuningolásra született. A FORD ezen motorok tervezésénél nem vette figyelembe a tuningolhatóságot és inkább az alacsony fogyasztást valamint a hosszú élettartamot helyezte előtérbe.
Tehát, ha száguldozni akarsz, akkor inkább cseréld le egy erősebb fityeszre - vagy egy másik Fordra ;)
Eddigi autóim:
Ford Mondeo Turnier 1.8 Zetec '96
Renault Express 1.9D '93
MB E200 aut. 2.2CDi (123LE) '06
WV Polo 1.9SDi '96
MB E220 T aut. Avangarde 2.2CDi (143LE) '00
Ford Mondeo Turnier 1.8TD '97
Ford Fiesta 1.1c MK3 '89
Trabant 601S '89
Trabant 601S '87

morgabe

  • Guest
Re: 1.1i , hogy lehetne kicsit izmosabb?
« Reply #3 on: 2006 December 03, 12:47:56 pm »
Egy 0,6 báros diesel golf1-es  turbóval komoly eredményt tudsz kihozni. 20Le körül fog emelkedni a teljesitmény!
De a motorcsere a megfelelő megoldás. 1.6 16v! Azt fel lehet huzni 120-130Le-re!
Vagy egy 1,4 carbis-ra! Azt 100Le-re lehet huzni kololyíabb beavatkozás nélkűl! ::) ;)


na szval van egy kis '94es 1.1i-s fiestám, amit nagyon szeretek... szeretném persze kicsit szebbé, erősebbé tenni, csak hát a nadrágszíj elég szoros.
Szóval a lérdésem az lenne, viszonylag kevés pénz ráfordítással, hogy tudnám picit fürgébbé tenni a gépet?
A tippeket előre is kösz!

tibszi

  • Guest
Re: 1.1i , hogy lehetne kicsit izmosabb?
« Reply #4 on: 2006 December 04, 10:35:02 am »
Quote
20Le körül fog emelkedni a teljesitmény!

Kérdés, hogy bírják-e, illetve medig bírják majd pl. a motorban lévő csapágyak a megnövekedett teljesítményt? Persze ha ki is lesz használva!

morgabe

  • Guest
Re: 1.1i , hogy lehetne kicsit izmosabb?
« Reply #5 on: 2006 December 04, 15:48:49 pm »
20 Le növekededés nem számit egy ilyen motornak! A lényeg,hogy hagyni kell lehülni,vagyis menet után 1 percig alapjáraton járatni kell! Illetve a motorolajat nem árt 5w40-es-re cserélni!

De én már tettem fel turbót nem egy autóra,és egyikkel sem lett probléma!
Csak a lényeg,hogy ne oriásturbó legyen 2 bár nyomással,mert akkor biztos csapágyas lesz a motor rövid idő alatt!

Quote
20Le körül fog emelkedni a teljesitmény!

Kérdés, hogy bírják-e, illetve medig bírják majd pl. a motorban lévő csapágyak a megnövekedett teljesítményt? Persze ha ki is lesz használva!

Joey

  • Guest
Re: 1.1i , hogy lehetne kicsit izmosabb?
« Reply #6 on: 2006 December 08, 15:04:25 pm »
Hi
Nekem is et volt a problémám.Át meneti megoldásnak vettem bele sportlégszüröt sport gyertyát lambdaszonada-tuningot.dinamikusabb lett az auto de azért nem az igazi!!!
A legjobb a motorcsere!!
Én is azon dolgozom csak donort kell taláni. :-\

Offline viktorwrz

  • A mester
  • *****
  • Posts: 1015
  • Segített?: +29/-3
Re: 1.1i , hogy lehetne kicsit izmosabb?
« Reply #7 on: 2006 December 08, 16:52:31 pm »
A legjobb a motorcsere!!
Én is azon dolgozom csak donort kell taláni. :-\

Az Apróhirdetések között van egy 1.8i Xr2-es moci kompletten. ;)
Eddigi autóim:
Ford Mondeo Turnier 1.8 Zetec '96
Renault Express 1.9D '93
MB E200 aut. 2.2CDi (123LE) '06
WV Polo 1.9SDi '96
MB E220 T aut. Avangarde 2.2CDi (143LE) '00
Ford Mondeo Turnier 1.8TD '97
Ford Fiesta 1.1c MK3 '89
Trabant 601S '89
Trabant 601S '87

Joey

  • Guest
Re: 1.1i , hogy lehetne kicsit izmosabb?
« Reply #8 on: 2006 December 15, 12:51:05 pm »
Motorcsre jó megoldás DE!!!!
Mi van 1.1I cserélünk 1.8-ra?
Az ügymenet a következő; mivel lényegesen nagyobb motor kerülne az autóba így mindenféleképp csak tisztán lehet lejátszani:
- Ford Magyarország vezérképviselet hivatalos állásfoglalása, hogy a jelenlegi gk-ba beépíthető-e szerkezetileg a motor,
- Hivatalos állásfoglalás, mérésekkel igazolva, hogy a környezetvédelmi előírásokat a beépítendő motor ugyan úgy tudja produkálni, mint a mostani. (Környezetvédelmi besorolási osztály lefelé nem változhat, csak fölfelé.)
- Átalakítási engedély megkérése a közlekedési felügyelettől + felügyeleti vizsga kb. 24 - 25.000,-Ft.
- Szakműhely nyilatkozata a szakszerű beépítésről, számlák a beépített anyagokról.
- Regisztrációs adó megfizetése a két motor közötti cm3 különbségről kb. 300.000,-Ft
Átírási illeték, új forgalmi, új zöldkártya, stb.
Tehát ha mindet össze adunk és
LEGÁLISAN akarjuk megcsinálni kb 500.000 HUF-ben megáll.
Ez azért combos össszeg!!!

Ákos

  • Guest
Re: 1.1i , hogy lehetne kicsit izmosabb?
« Reply #9 on: 2007 February 18, 21:43:45 pm »
Szasztok

Ezen már én is gondolkodtam, de szerintem akkor ha izmosabb mocit vagy kocsit akarsz akkor vegyél másik kocsit!!!!!!!!

deltapower

  • Guest
Re: 1.1i , hogy lehetne kicsit izmosabb?
« Reply #10 on: 2007 February 19, 00:29:49 am »
ez biza így van... az említett 500k-ból már kijön egy jó állapotú xr2-es (pont ma néztem a neten).

Offline netcore

  • NetCore a Mester
  • *****
  • Posts: 78
  • Segített?: +2/-0
Re: 1.1i , hogy lehetne kicsit izmosabb?
« Reply #11 on: 2007 February 19, 19:44:38 pm »
500k ért már viheted is a xr2i-m 1.8 16v..na ez megy rendesen130le..
Mk3 Fiesta XR2i 1.8 16V
:-X :-X

Ákos

  • Guest
Re: 1.1i , hogy lehetne kicsit izmosabb?
« Reply #12 on: 2007 February 19, 21:03:36 pm »
Vagy!

99 benzót tankolni! De 98 mindenképpen egyszer kétszer jót tesz a verdának!
Tudom javasolni!

Vagy ha valakinek mersze van próbálja meg a kerozint!:)
Tájékoztatást kérnék ha valaki megpróbálja!