Ford Fiesta Klub Fóruma
0
  • 2021 September 20, 14:37:51 pm
  • Welcome, Guest
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

Pages: [1] 2 3 ... 10
 1 
 on: 2021 February 05, 08:47:15 am 
Started by paripas - Last post by paripas
2003 as 1,3 as fiesta nem mér a fordulatszámmérő.Bronzkefét cseréltem ,mert elkopott.Azóta nem mér.A csatlakozók,kábelek jók,feszabályzó jó.Mi lehet a hiba?Honnét veszi a jelet az óra?Szerintem a feszabályzó rossz mégis.

 2 
 on: 2020 October 25, 12:24:52 pm 
Started by KissG - Last post by Milko2014
Sziasztok!
A fojtószelep mögötti kartergázcsövet kellene leellenőrizni
Az szokott kirepedni és okozni ilyen tüneteket!
Ha az a hibás,és cserélni kell,akkor a PCV szelepet is cserélni ildomos!!!

 3 
 on: 2020 August 26, 21:25:30 pm 
Started by Bartifatti - Last post by Bartifatti
Tartalmazza az 1989-től gyártott 1,1l, 1,3l, 1,4l, 1,6l, (50-104LE) benzines és 1,8l dízel modelleket
Használt. Sokat segített, hogy mit és hogyan kell szétkapni.

 4 
 on: 2020 August 26, 21:13:53 pm 
Started by Bartifatti - Last post by Bartifatti
Eladó 4db lemezfelni amik egy 1993-as ford fiestán voltak eddig.

 5 
 on: 2019 October 08, 18:33:31 pm 
Started by Sunyix - Last post by magiist
Jó ötlet, köszi!  :notworthy:

 6 
 on: 2019 October 07, 21:48:53 pm 
Started by Sunyix - Last post by fiesta2002
Egyszerű és gyors megoldásként én mindig tartok egy borsszórót a kocsiban. Ha az autó erdő közelében éjszakázik, körbeszórom és adok a motortérnek is.

Korábban egyszer volt nyestrágásom, de mióta borsozok, nincs.

Ez nekem csak alkalmi megoldás, mert az állandó lakóhelyünkön nem járnak nyestek.  ;)

 7 
 on: 2019 October 06, 16:24:51 pm 
Started by Sunyix - Last post by magiist
Csak a helyes infó kedvéért:
Az ablakmosó cső belső átmérője 5mm.
Nekem egy nyest rágta szét az ablaktörlő mechanika alatti üregbe. Most agyalok, hogy hogyan lehetne védekezni ellene (spray, riasztó, stb.)... :P

 8 
 on: 2019 September 28, 07:23:15 am 
Started by KannaDani - Last post by KannaDani
Sziasztok !

Az olajpára lecsapatóból elég sok olaj szivárgott, emiatt ki lett tisztítva,
Workshop manual alapján csináltam az egészet, tömítések cserélve lettek (szelepfedél és szívósor is), nyomatékkal lett minden meghúzva.
3 flakon féktisztítót fújtam bele , az elején koromfekete, a végén szürke lé csorgott ki.
Hagytam kiszáradni és utána szereltem vissza.
Az első indítás egy picit döcögős lett, kellett pár másodperc, hogy összeszedje magát, de ez szerintem betudható annak, hogy üzemanyagszűrő is cserélve lett egyúttal.
Utána pöccre indult, semmi különöset nem vettem észre, kivéve egy dolgot, amiben nem vagyok biztos, hogy eddig is ilyen volt-e.
A képen pirossal bekarikázott részen a beszívott levegő csőből visszapuffog a motor ütemére egy kis levegő.
Ez másnál is így van? Őszintén, nem emlékszem, hogy előtte is csinálta-e.

https://imgur.com/a/Xqze6Ti

 9 
 on: 2019 September 27, 22:08:16 pm 
Started by Fayrix - Last post by KannaDani
Szia !

Kiderült mi okozza?



 10 
 on: 2019 September 20, 12:25:35 pm 
Started by Sunyix - Last post by magiist
Szia!
Úgy emlékszem, olyan 3,5-4 körül lehet. De könnyű utánajárni, mert ott megy a motortér vezetőoldali szélén. Van benne egy Y toldás is, ahogy szétoszlik a két első fúvóka között. Ott meg lehet bontani a belső átmérő méréséhez.

Köszi az infókat, úgy fogok eljárni!

Pages: [1] 2 3 ... 10

Page created in 0.37 seconds with 31 queries.